31 mai 2010

Pescuit la caras 2.


A doua iesire a fost pe o balta pe care am mai pescuit si in ani trecuti, desi o cunosteam destul de bine, stiam ca aceasta balta este in cea mai mare parte destinata pescuitului la caras, sunt si uni care spun ca aici au prins si crap, eu unu de cate ori am fost nu numai ca nu am prins dar nici nu am vazut la cineva crap, dar cine stie poate ca exista dar..... Stiind ce fel de peste se afla in aceasta balta fiind si 1 Mai, am hotarat sa am o iesire mai relaxata. Am pescuit doar la lansete, cu 2 ace pe fir acestea fiind de finete si arculet ptr. nada. Nada fiind din comert un amestec de tot felu de seminte, singurul mod in care am nadit a fost acela cu ajutorul arcului ptr nada, momeala sm folosit boaba bonduelle si viermusi. Rezultatul dupa 12 ore de pescuit fiind unul foarte slab aproximativ 1,5 kg de caras. Probabil ca daca as fi pescuit undeva mai aproape de mal si nu in larg rezultatul ar fi putut fi altul, deoarece fiind si perioada de prohibitie acesta a stat mai mult aproape de mal in stuf si in bradis, probabil ca daca as fi nadit mai mult rezultatul ar fi fost altul. Acum nu pot sa spun decat ca toate aceste lucruri sa le folosesc in urmatoarea partida. Am pescuit pe balta SALCIILE MOARA din JUD. PRAHOVA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu